Paroles de 'Declaration (You Can't Destroy What You Can Not Replace)' par Bleeding Through

Sur notre site web, nous avons les paroles complètes de la chanson Declaration (You Can't Destroy What You Can Not Replace) que vous recherchiez.

Declaration (You Can't Destroy What You Can Not Replace) est une chanson de Bleeding Through dont les paroles ont été innombrablement recherchées, c'est pourquoi nous avons décidé qu'elle méritait sa place sur ce site web, avec beaucoup d'autres paroles de chansons que les internautes souhaitent connaître.

Si vous avez longtemps cherché les paroles de la chanson Declaration (You Can't Destroy What You Can Not Replace) de Bleeding Through, commencez à échauffer votre voix, car vous ne pourrez pas arrêter de la chanter.

The damned ascend upon impurities of heart
We waste no time to start this war

A declaration
Cut you down at the knees
These false ideals we'll never be a part of
A declaration
For what you could never swear to me

You're just a trend a lamb in sheep's clothing
Time to strike the nerve and erase
We are standing right here and we'll stand here forever
You can't destroy what you can not replace

This is our time for redemption

And I see it in your face
A soldier of fortune clones
This day I'll hide from your reflection in the mirror
No sanctuary no fucking hope

Now stand to your feet
Out of your shadows a plague to me
We are the prodigal sons and daughters
No fear of death and sorrow or failure

You're just a trend a lamb in sheep's clothing
Time to strike the nerve and erase
We are standing right here and we'll stand here forever
You can't destroy what you can not replace

And I see it in your eyes
A soldier of disgusting clones
You always hide your reflection in the mirror
No sanctuary no fucking hope

Let me explain so you can understand me
You're all fake to me
Let me scream so you can fucking hear me
You're all a plague
Another sickness to me

La raison la plus courante de vouloir connaître les paroles de Declaration (You Can't Destroy What You Can Not Replace) est que vous l'aimez beaucoup. Évident, n'est-ce pas ?

Quand on aime vraiment une chanson, comme cela pourrait être votre cas avec Declaration (You Can't Destroy What You Can Not Replace) de Bleeding Through, on souhaite pouvoir la chanter en connaissant bien les paroles.

Sentez-vous comme une star en chantant la chanson Declaration (You Can't Destroy What You Can Not Replace) de Bleeding Through, même si votre public n'est que vos deux chats.

Une raison très courante de rechercher les paroles de Declaration (You Can't Destroy What You Can Not Replace) est le fait de vouloir bien les connaître parce qu'elles nous font penser à une personne ou une situation spéciale.

Il est important de noter que Bleeding Through, lors des concerts en direct, n'a pas toujours été ou ne sera pas toujours fidèle aux paroles de la chanson Declaration (You Can't Destroy What You Can Not Replace)... Il est donc préférable de se concentrer sur ce que dit la chanson Declaration (You Can't Destroy What You Can Not Replace) sur le disque.

Nous espérons vous avoir aidé avec les paroles de la chanson Declaration (You Can't Destroy What You Can Not Replace) de Bleeding Through.